sobota 30. dubna 2011

30.4.



Takže ahoj!:)
Omlouvám se za neaktivitu, ale nestíhám. Na pondělí mám přečíst knížku-ještě 60stránek ://
A na úterý básničku : Ptala se Františky Marta. :D Jo a v úterý jsem dělala příjmačky na šestiletej gympl. A výsledky?? Berou 30 uchazečů a já skončila? To snad není ani možný jakou mám smůlu, ale i štěstí! Já skončila na 31 místě!!! Hrozné,že? Ale podávám odvolání a doufám, že to výjde a nebo  někdo, koho přijali, to odmítne a automaticky tam jdu já!:) Ty příjmačky byly docela těžký – těžký? Jak to říct, bylo to z OSP-OBECNÍ STUDIJNÍ PŘEDPOKLADY a do toho se připočítávaly známky a já ze známek jsem měla 88.56 bodů, takže jsem si i tim trochu nahrála. Ale další věc-dnes jsou čarodky a jako vždy budu na Facebooku číst statusy typu: Ach bože, ta kocovina apod. Každý v mém věku se ožere nebo nějakým způsobem zhulí :D Myslí si jakej je frajer atd. ale já si to moc nemyslím. Tento rok budu hezky doma a budu čarodky oslavovat s PLL(PRETTY LITTLE LIARS). Ach bože mně se hrozně líbí ten Toby(Keegan A.)Je tak nádhernej… No a teď mě zas popadl xteen! Jsem na krásnym 218 místě a teď bohužel prohrávám, takže kdo má xteen mi pomozte prosím 300 hlasů  a mám ji.

Teď si dám pizzu a jdu zas koukat na PLL<3 A tento článek bohužel píšu ve Wordu, protože místo háčků nebo prostě písmen např.: á,í,é,š … mi nejde a jsou tam čísla, takže, radši nic no…:D

V minulosti se prej upalovali čarodějnice-zlý ženský. Ale už to není. Možná kdyby to bylo:D  Znám spoustu zlých lidí a věřte nejsem škodolibá, ale jak se člověk ke mně chová, tak já se budu chovat k němu  tak jak on a nemusí to být hnedka, ale třeba i za pár let. Ono se mu to pak vymstí jako to bývá vždy, kdo se chová ošklivě, že se mu to vymstí.
A jak vy oslavíte čarodky? Ožerete se? Mě už to ani nebaví tímto způsobem něco slavit, či litovat se apod. 

PS.Jinak koukněte na toto video!
Je od Kejsí!:)
A je fakt super-určitě se zasmějete, protože nezasmát se u tohohle videa prostě nejde! :D
Super nápad i ohoz pro Barbie!:DD
Jinak já mám Kejsí  ráda , znám ji i osobně, takže super!:)

Ahojj x]]♥

Žádné komentáře:

Okomentovat