úterý 26. dubna 2011

Shopping List - April



Takže v tomto článku chci poukázat co jsem si koupila v daném měsíci.
Budu takovéto články uveřejňovat každý měsíc. Nevím jestli je to vše, takže sem dávám pouze věci, které si pamatuju:D Je jich hodně, ale pro mě je to málo...

Kraťásky - 599Kč - Terranova
Prsten - 149Kč - New Yorker
Koženková bundička - 999Kč - New Yorker

Atd..........

Fotky sem musim a musim dát, ale zase učení, takže fakt SORRY!

Jinak jak koukám na PLL (PRETTY LITTLE LIARS♥ ) , tak to tam je teď tak napínavý! 
Jinak ten Toby nebo Tobby nevim jak se to píše...je docela hezkej, ale chování a jestli ji i zabil.
No uvidíme.

Tak se zatím mějte ;))

3 komentáře:

  1. Toby mě zaujal snad ze všech nejvíc, je takovej.. prostě zvláštní, i vzhledem. A jestli zabil nebo ne, to se dozvíš až skoro na konci, já už tam jsem. Teda ještě asi 1, možná 2 díly :))

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem někde na netu četla, kdo ho zavraždil v tom seriálu.. o.O tam jsem ještě nedošla..

    OdpovědětVymazat
  3. Koupila jsem si ji normálně v knihkupectví :))

    OdpovědětVymazat