čtvrtek 21. dubna 2011

My outfit o.2

Tak třeba tento -  Takto chodím oblíkaná venku - někde šaty,sukně někdy džíny.

Bundička - 999Kč - New Yorker
Tričko - 249Kč - House
Džíny - 589Kč - GATE
Balerínky - 1490Kč - Lacoste
Kabelka - Louis Vuitton♥ jako dárek od rodičů♥
Náramek - 49Kč - House

Asi nejvíce si cením kabelky Loui Vuitton, kterou jsem dostala jako dárek-originál♥ Byla jsem totálně nadšená :''))♥
A také si cením hodně balerínek Lacoste za 1490Kč ♥

7 komentářů:

  1. Myslím, že mám stejnou bundu, ale jinou barvu, ale stála nějak 1200 ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nechceš dát nějaký svůj outfit také na nově vnikající web http://www.jsinej.cz ?
    Hlasovat se začne již za 3 dny.

    OdpovědětVymazat
  3. krásný outfit a ta kabelka je opravdu užasná :) Bych taky chtěla mít takový rodiče co mi koupí něco takového

    OdpovědětVymazat
  4. No to máš pravdu,že každý má super rodiče, idkyž jsou občas na zabití

    OdpovědětVymazat
  5. :-D Holešovice za 500 Kč, tak možná ;-)ta kabelka, tu mám taky ;-)) :-D v přepočtu za 50.000 by stála opravdová =DD

    OdpovědětVymazat
  6. To ti nakecali, že ta kabelka je pravá jo??? Nechci tě zklamat, ale ta není pravá ani náhodou, jde to poznat hned podle te 1. fotky, znaky na okrajích ti končí každý jinak. A to je první rozdíl od pravé, kterého by sis měla všimnout. Najdi si na google, jak pozan fake, a pak se div:D:D:D

    OdpovědětVymazat