úterý 19. dubna 2011

today...!!


Ahoj:)
Dneska jsem jela do Hradce Králové na mag. rezunanci, kdo ví ten ví co to je a kdo ne má smůlu. Doufám, že vše bude v pořádku. Načekali jsme se tam docela hodně, hodně dlouho, takže jsme z nemocnice vylezli kolem 12:30, takže jsem už do školy nešla, protože by to bylo zbytečný. Kdo zná Hradec Králové, tak ví, že tam jsou obchodní střediska a my, jako pokaždé, jsme zavítali do Futurum. Já jsem byla z toho nakupování tak unavená, ale moc jsem si toho nekoupila, protože jsem neměla náladu a byla jsem unavená. Ale přece jen něco. Z Terranovi mám nový kraťásky(hnědé) za 599Kč a ještě prstýnek z New Yorkru za 109Kč. No co, mně se tam v Hradci moc nelíbí. To mám radši třeba Liberec-Nisu,Praha-butiky,Mladá Boleslav-Olympie,Bondy etc.
Fotky nemám, ale brzy je sem dám, nebo v podobě outfitu. Ze dnešku jsem unavená, tak půjdu koukat na TV.
Zítra je to dobrý, protože je prý nějaký den Země, takže se nebudeme učit!! Jdem někam ven:))
A poté musím s nohou na rehabilitaci+magnet a pak  doufám že to výjde do bazénůů♥

Tak se mějte ... pááá:))
PS.Chci zas do Starbucks <3<3

3 komentáře:

  1. Starbucks je nejlepší! Akorát jsem tam byla naposledy v lednu, protože nejsou prachy :D A v New Yorkeru jsem taky viděla hezké doplňky, ale je to tu zase - šetřím.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký blog. :)
    A pěkný článek. <3

    OdpovědětVymazat
  3. Prej rezunanci:DDDDD Si pinda ne, dyť je to magnetická rezonance;)) A nedělej tady chytrou kravko;))

    OdpovědětVymazat