pondělí 18. dubna 2011

Outfity - mé názory o.1

Nyní jsem hledala outfity modelek a našla jsem toho opravdu hodně, ale vybrala jsem pouze některé.
A jak to probíhalo? Stáhla jsem fotku ( google.com ) a začala jsem psát co se mi na ní líbí viz foto.
Můj komentář vidíte na obrázku a sice že je to modelka tmavé kůže, tak můe být také hezká a mít hezky sladěné oblečení. Známka outfitu : A

Stupnice je od A-Z, takže sem budu dávat i některé modýlky, které se moc ˝nepáčí˝ :D :)

Takže v blízké době čekejte další články - budou prázdniny, takže budu mít času-doufám tedy :D :)

Asi půjdu vymýšlet další články a musím pozměnit design...tenhle jsem dala narychlo, takže nic moc.
Dyžtak mě hledejte na FB : KikiBiebs Donůtková - ironické jméno s mou nej kámoškou <3 :)

Tak zatím ... bye :* :)

Žádné komentáře:

Okomentovat