čtvrtek 21. dubna 2011

yesterday♥


Hellooo:))
Včera to bylo úplně úžasný! Se třídou jsme toho ušli hodně, ale bylo to super♥ Nafotila jsem fotky s mou nej kámoškou ... hráli fotbal,volejbal a pak jsem si JÁ, která měla těžkej výron+něco zlomenýho v noze před měsícem a půl běhala a uběhla 2km :D:D Takže se školou jsme toho ušli asi něco přes 5 km. Ale odpoledne, jsme s Eliškou jeli na kolách na Zebín pro číslo na koně-chtěli bychom tam jezdit, ale pak ještě JŠ Valdštejnská bora - to je také jezdecká škola. Ale tedˇmamka zavolala někam do Starý Paky, že bychom zítra přijeli.
No ale ke včerejšku. Na těch kolech jsme si to moc užili! Takže jsme najeli takových těch 6km, takže jsem večer lehla a nemohla sem napsat článek. Zkoukla jsem pouze Gossip Girl, ale Džungli rtěnek ne, byla jsem unavená.

Já a moje nejlepší kámoška♥


U nás na chalupě jsem nafotila nějaký outfit, tak ho sem dám.))
Tak se zatím mějte:))

PS. Dnes jsem si koupila časák FASHION a je v něm fakt super věcí! Je tam i něco o Louis Vuitton♥

Tak zatím:*

BYE BYE♥

Žádné komentáře:

Okomentovat